ssocassiebravelord.blogg.se

Några bilder

Allmänt, Roliga småsaker, Star Stable Online Permalink1
Hej hej! Jobbar för fullt på att ta mig in i Gyllenåsarnas dal, det går lite trögt, men...
Igår tog jag ut Dreamcatcher på en liten träningsrunda, hon är level 6 nu (trots det placerade hon sig sjätte i Firgrovechampionatet!) och hon blir allt lydigare och smidigare, så det är ett riktigt nöje att rida henne nu. Iallafall, jag passade som vanligt på att rida runt och höra om folk behöver hjälp, och jag tog lite bilder på vägen, så här är de...
 
Älskar de här skyltarna vid Fort Pinta! 
 
Passade på att hjälpa Ydris med cirkustältet, och jag säger det bara, tur att jag bytte till min starka tinker igår...
 
Den vandrande julgranen Cassandra...
 
Måste bara visa Björns åsikt om min stilige Gaze!  Man tackar... (Sorry för mörk bild.)

Vi ses snart igen! 
/Cassie
#1 - - Allicen:

Jag önskar dig lycka till med det.!:-)

Till top