ssocassiebravelord.blogg.se

En liten presentation av mig :)

Allmänt, Om mig, Star Stable Online Permalink0
Hejsan! Jag är en tonårstjej som har spelat Star Stable Online ett litet tag nu (+alla fyra Star Stablespelen), och jag har lekt lite med tanken att skapa en blogg, så... Jag gör väl ett försök! 
Kommer att skriva när jag känner för det, kanske inte så ofta med andra ord, men jag ska försöka lägga upp något då och då. 
Jag irl är en pigg och kreativ tjej som går med huvudet lite för mycket bland molnen. Jag är tyvärr allergisk mot alla pälsdjur, inklusive hästar, och min högsta önskedröm är att bli kvitt allergin. Älskar ändå djur och missar aldrig en chans att få klappa en liten sötnos. 
 
Cassandra Bravelord

Hej! Jag heter Cassandra, kallas Cassie och är en av alla hästtokiga tjejer på Jorvik. Jag kom hit ett höstlov när jag var yngre och förälskade mig i ön med en gång. Jag kom hit varje skollov i ett helt år, men när det började bli för mycket med skolan var det tyvärr inte möjligt längre. 
Nu har jag slutat skolan och försöker bli antagen till Jorviks Hippologiska Institut, så nu är jag tillbaka här för gott! 
Jag är stolt ägare till Stargazer, ett silversvart jorvikiskt varmblod på sex år. Gaze och jag har blivit otroligt sammansvetsade, och många av våra vänner anser oss vara ett perfekt team - det var den främsta anledningen till att jag fick köpa loss honom. En sån här samhörighet har jag bara känt med en annan häst förut, vilket ni kommer att få veta mer om i framtiden. Just nu sparar jag till ett underbart svart tinkersto vid namn Dreamcatcher, som jag kommer att köpa så fort jag blir Star Rider igen. 
 
Det här var bara lite fakta om mig, vi ses igen snart! 
/Cassie
Till top