ssocassiebravelord.blogg.se

Dreamcatcher

Allmänt, Mina hästar, Star Stable Online Permalink1
Namn: Silverglades Dreamwhisper
Smeknamn: Dreamcatcher, Dream
Ålder: 4
Kön: Sto
Ras: Tinker
Färg: Svart
Tecken: Strimbläs
E: La Perfection Savauge
U: Silverglades Spacenova
Tidigare ägare: Silverglades Tinkerstuteri
 
 
Dream är mitt härliga ungsto, en pigg och livlig tjej med en rejäl dos egen vilja. Hon är född och uppvuxen i Jorvik, på Silverglades Tinkerstuteri. Hon är väldigt stark och en duktig hoppare. 
Jag fastnade direkt för Dreamcatcher. Dessutom hade jag letat en tid efter ett talangfullt ungsto, så... Hon var ganska dyr, men med tanke på stammen var det värt det. Hennes pappa Savauge är stuteriets stolthet, importerad från Frankrike. 
Dream är ganska busig och älskar vatten. Hon är duktig på det mesta, och jag är säker på att hon vet om och njuter av det. 
#1 - - Allicen:

Fantaaaastisk

Till top