ssocassiebravelord.blogg.se

I'm back!!!

Allmänt, Sammanfattning, Star Stable Online Permalink0
Hallå igen, jag har återvänt! Sommar är visst ingen bra bloggtid för mig...
Ska bara slänga in några bilder på saker jag gjort sen sist (inte mycket).
 
 
För det första så har jag kommit underfund med orsaken till det gröna Valedalevattnet. Dark Core är i farten och jag gör mitt bästa för att lura dem att sluta. 
Har även tränat Cinnamon, han är fruktansvärt fin och har helt ljuvliga gångarter. Ydris lånade ut cirkustältet, så jag tränar där. 
 
I kort galopp. Cinnamon kommer att bli en underbar fälttävlanshäst. 
 
Ja just det, sen var det ju det där med GED-praktikanten. En stackars kille som råkat gräva in sig i baronessans vinkällare. Jag tyckte väldigt synd om stackaren och lät mig övertalas att hjälpa honom. 
 
Jag begriper inte hur jag kunde låta mig övertalas till att översvämma hela källaren... Är man händig så är man. 
 
 
Avslutar med ett par (förlåt, suddiga) discobilder. 
 
 
Jag lovar att försöka uppdatera bloggen från och med nu. Jag blir snart starrider igen, Cinnamon ska få lite info och jag ska berätta om lite idéer jag har. Och så klampar en stooor häst snart in i mitt stall...
Vi ses snart igen!
/Cassie
Till top