ssocassiebravelord.blogg.se

Flygande får?

Ehh? Det här mötte mig när jag skulle fånga in får på Paddockön igår. Inte mig emot, det blev lätt att hitta dem...
Okej... mysko...
 
Jag frös lite i min kortärmade skjorta, det var fortfarande lite kyligt i Skördebygden. Jag bestämde mig för att rida hem och byta om, men först tog jag en sväng via ridhuset för att träna Dream. Hon har ett fantastiskt språng, men rusar mot hindren och vill inte sakta ner. Jag blev rejält trött i armarna av att försöka hålla in min stora, egensinniga tjej. Men skam den som ger sig, och mot slutet hoppade hon riktigt fint. 
Full fart! Det är otroligt svårt att fota i högt tempo...
 
Red hem och bytte om, sedan tog jag ut Gaze på fototur till Valedale - de bilderna lägger jag upp senare. Innan jag avslutade hann jag rida Kvarnloppet med Dream också. 
Ska snart lägga upp lite info om mina fina hästar, och då får ni bilderna på Stargazer i Valedale också. 
 
Ses snart! 
/Cassie
#1 - - Allicen:

Haha... hrmm...var är det där?:-)

Till top