ssocassiebravelord.blogg.se

Stargazer

Allmänt, Mina hästar, Om mig, Star Stable Online Permalink1
Namn: Stargazer
Smeknamn: Gaze
Ålder: 6
Kön: Hingst
Ras: Jorvikiskt varmblod
Färg: Silversvart
Tecken: Inga
E: ?
U: ?
Tidigare ägare: Moorlands ridläger
 
 
Stargazer är en smart och egensinnig hingst på sex år. Han tillbringade några år på Moorlands ridläger, där han pga sitt stiliga utseende snabbt blev en av favoriterna. Men snart märkte man att han var ganska svårriden, bara de bästa eleverna kunde hantera honom och de han ogillade for av illa kvickt. 
När jag först kom till Moorland blev jag tilldelad honom och till allas förvåning kom vi otroligt bra överens. När jag sedan blev erbjuden att köpa loss honom tvekade jag inte en sekund. 
Jag och Gaze är i perfekt harmoni och tillsammans klarar vi det mesta. Ibland känns det som om vi läser varandras tankar. Gaze påminner mig väldigt mycket om den andra häst jag någonsin red, en unghingst vid namn Cinnamon. 
#1 - - Allicen:

Kan du skriva lite mer snart?

Till top