ssocassiebravelord.blogg.se

Trassel och pannkakstårta

Hejhej!
Idag när jag kom hem låg det ett brev på bordet, och när jag öppnade kuvertet kunde jag läsa följande: "Hej tjejen! Tänkte att du kanske behövde lite fickpengar nu till våren. Ses i sommar! Puss och kram, mamma och pappa." 200 starcoins, inte illa... Jippi!
 
Hjälpte mrs Packard att baka en pannkakstårta igår, och idag bjöd hon in mig på fika! 
Mumsigt värre! 

Jobbade vid cirkusen igen, narren är en riktig narr kan man lugnt säga...
Tur att man är bra på knutar...

Jag har haft massor på gång på sistone: Jag hjälper Björn och Agneta med trädgården (står inte ut med den kvinnan!), min kompis Felicitys häst Summerbreeze har äntligen blivit frisk igen, och vattnet i Valedale har blivit gräsligt grönt... Och så har det dykt upp en ny häst i mitt stall... Nyfiken? Du får ge dig till tåls en liten stund! 
 
Ny vårig outfit! Vad tycks? Kommentera gärna! 

Ses strax igen!
/Cassie
Till top