ssocassiebravelord.blogg.se

Aprilskämt och annat

Allmänt, Aprilskämt, Häftiga platser, Star Stable Online Permalink0
Hej igen! 
Vad tyckte ni om SSO:s aprilskämt? Jag gick faktiskt nästan på det först, sen började jag skratta som en galning och fick resten av familjen riktigt fundersam. 
Sen träffade jag på påskharen också. Jag använde den första färgen ända tills servern började krångla, sedan råkade jag få färg två och iddes inte byta...
Min intergalaktiske Stargazer!
 Kamouflagehästen Stargazer slår till på Steves ridspår! Tur att jag inte lämnade honom stående i Gröndal, då hade det varit kört...
 
Så var jag en sväng via trädkojan i Gröndal också. Red även Dream och Gaze på några banor var, men jag är inte så mycket för att levla, så det blev inte så mycket av den varan...
Som sagt, i de här trakterna ska man inte lämna Gaze.

Ska försöka få upp fakta om mina hästar lite senare idag. Vi hörs!
/Cassie
Till top